Supervisie
Je wil supervisie
vb in je (GZ) opleiding; onafhankelijk, professioneel, persoonlijk en op maat
Supervisie; het ontwikkelen van professionele vaardigheden en de bijbehorende attitude.
Supervisie is gericht op het leren reflecteren op het eigen professioneel handelen. Daarbij komen de volgende aspecten aan de orde:
Uiteraard sluit ik aan op jouw behoefte en kijken we naar jouw ontwikkeling; jij bent zelf jouw belangrijkste instrument, hoe bewust ben je van je eigen processen en die van je cliënt?
Hoe interfereert dat en wat doe je daarmee?
Het is een veilige plek voor jouw groei als therapeut.
Zelf ben ik een therapeut die zowel supervisie als leertherpie volledig gebruikt heeft om te reflecteren over processen, relaties, levensgebeurtenissen en -fasen. Dit is voor mij de basis voor wie ik geworden ben, hoe ik primair reageer en wat ik dus meeneem in mijn vak. Ook ik gun je zo'n verdiepingsproces.
Naast de bekende afvinklijstjes vanuit de opleiding is er juist ruimte om te kijken naar je eigen leerdoelen, porcessen en pad.
vb in je (GZ) opleiding; onafhankelijk, professioneel, persoonlijk en op maat
Supervisie; het ontwikkelen van professionele vaardigheden en de bijbehorende attitude.
Supervisie is gericht op het leren reflecteren op het eigen professioneel handelen. Daarbij komen de volgende aspecten aan de orde:
- de beleving van het eigen functioneren en handelen
- beroepsethische aspecten
- de eigen waarde-opvattingen en bedoelingen die richting geven aan het handelen
- het emotionele proces tussen professional en cliënt
- het vermogen om de relatie met de cliënt te hanteren in dienst van de behandeling
Uiteraard sluit ik aan op jouw behoefte en kijken we naar jouw ontwikkeling; jij bent zelf jouw belangrijkste instrument, hoe bewust ben je van je eigen processen en die van je cliënt?
Hoe interfereert dat en wat doe je daarmee?
Het is een veilige plek voor jouw groei als therapeut.
Zelf ben ik een therapeut die zowel supervisie als leertherpie volledig gebruikt heeft om te reflecteren over processen, relaties, levensgebeurtenissen en -fasen. Dit is voor mij de basis voor wie ik geworden ben, hoe ik primair reageer en wat ik dus meeneem in mijn vak. Ook ik gun je zo'n verdiepingsproces.
Naast de bekende afvinklijstjes vanuit de opleiding is er juist ruimte om te kijken naar je eigen leerdoelen, porcessen en pad.